Film Jadid

ساخت وبلاگ

قیمت طلا امروز 1400 + قیمت سکه امروز 400

آموزش رایگان خرید قانونی تِتِر(دلار دیجیتال)!

https://gemtvusa.com/gheymat-arz-emrooz/

 

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 76 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 900 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 730 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 600 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 950 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 850 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 76 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 436 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 665 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

* قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

قیمت طلا امروز

از این بخش میتوانید قیمت امروز طلا,قیمت امروز سکه,قیمت امروز دلار و نرخ ارز آزاد و دولتی را دریافت نمایید

امروزه معاملات اقتصادی زیادی انجام می پذیرد که بعضی از این معاملات در سطح جهانی نیز مطرح هستند و به گونه ای بالا و پایین شدن آن ها در کل جهان به یک حالت است. تاثیرگذاری این معاملات بر اقتصاد کشور ها نیز موثر است. یکی از مهمترین معاملات بازار طلا و سکه است. قیمت سکه و طلا برای هر اقتصادی در تمام کشور های دنیا دارای اهمیت است.

در کشور ایران سکه های متفاوتی ضرب می شود. از جمله مهمترین سکه در ایران، سکه پارسیان، سکه بهار آزادی و سکه امامی است. قیمت سکه پارسیان، قیمت سکه امامی و قیمت سکه بهار آزادی برای معامله گران دارای اهمیت است. از بین سکه های نام برده شده، مهمترین قیمت سکه، قیمت سکه امامی است.

قیمت سکه بهار آزادی، قیمت سکه امامی و قیمت سکه پارسیان به صورت روزانه مورد جستجو مردمان تمامی کشور ها به خصوص ایران به علت نوسانات زیاد سکه و طلا می باشد. این جستجو هم از سمت خریداران و هم از سمت فروشندگان انجام می شود.

در بازار سکه و طلا ، قیمت سکه یک گرمی بسیار مورد توجه عموم می باشد. مهمترین علت بیشترین جستجو این عبارت خرید سکه 1 گرمی و به عنوان هدیه و کادو است. قیمت سکه یک گرمی تقریبا برای تمام قشر های مردم ایران مناسب می باشد و این کادو را برای هدیه انتخاب می کنند. ما تلاش می کنیم تا قیمت لحظه ای سکه یک گرمی و سکه نیم گرمی را روزانه منتشر کنیم.

یکی دیگر از سکه های ایرانی سکه پاسارگاد می باشد و قیمت سکه پاسارگاد نیز نسبتا مناسب می باشد.

قطعا نام سکه های طرح جدید و سکه های طرح قدیم را شنیده اید. این نوع سکه ها دارای قیمت متفاوت می باشند. معمولا قیمت سکه های طرح قدیم ارزان تر از قیمت سکه های طرح جدید می باشد.

پیش فروش کردن سکه و طلا یکی از کار هایی است که اخیرا باب شده است. به همین علت قیمت سکه لحظه ای و قیمت سکه آتی مرتب توسط این مرکز آپدیت می شود.

قیمت طلا امروز نیز جستجوی زیادی توسط کاربران می شود. از جمله بیشترین نتایج جستجو را میتوان : قیمت مثقال طلا، قیمت اونس طلا، قیمت طلا 24 عیار، قیمت طلای 18 عیار و قیمت طلای 21 عیار نام برد.

بیشترین سوالی که می شود این است که قیمت طلا فردا چند می شود؟ قیمت گرم طلا چنده؟ و قیمت طلا به گرم امروز ؟

در بازار اقتصاد، قیمت طلا امروز با قیمت طلا روز گذشته متفاوت است و خریداران و فروشندگان طلا به خوبی از این موضوع آگاه هستند. نرخ سکه و ارز به همین دلیل به صورت آنی و آنلاین مورد توجه می باشد و همیشه قیمت سکه به روز در دستان بازاریان است.

مرجع اصلی در تعیین قیمت در بازار روز سکه طلا و ارز، بانک مرکزی می باشد. بانک مرکزی است که نرخ سکه پارسیان ، نرخ سکه یک گرمی و نرخ سکه امامی و نرخ سکه بهار آزادی را تعیین می کند.

ما پیشنهاد می کنیم از نرخ سکه تمام بهار به صورت روزانه مطلع شوید تا بتوانید در بهترین زمان سکه و طلا مورد نیاز را تهیه کنید.

بیشترین جستجو و سرچ قیمت طلا وسکه در کلان شهر های تهران،مشهد،اصفهان،تبریز، شیراز و رشت و بسیار بیشتر از شهر های کوچک انجام می شود. به طور مثال نرخ سکه امروز مشهد برای بازاریان مشهد بسیار حائز اهمیت است.

در این شهر های بزرگ نرخ طلا 18 عیار ، نرخ طلا 21 عیار و نرخ طلای 24 عیار از سوی خریداران و فروشندگان مورد بررسی قرار می گیرد. اگر ساکن این شهر ها هستید پیشنهاد می کنیم از نرخ طلا و ارز ، نرخ طلای خام و نرخ طلای دست دوم نیز مطلع شوید.

https://gemtvusa.com/gheymat-arz-emrooz/

Film Jadid...
ما را در سایت Film Jadid دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Film filmdoni بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:50

تاریخ شمسی ، میلادی و قمری امروز به همراه ساعت ایران

تاریخ شمسی ، میلادی و قمری امروز به همراه ساعت ایران

ساعت چنده

ساعت ایران الان چند است / ساعت ایران اکنون چند است - تقویم 99

 

تاریخ امروز

تقویم

تبدیل تاریخ

امروز چندمه

تاریخچه گاهشماری و تقویم ایران

تقویم همیشه یکی از مهمترین وسیله ها برای برنامه ریزی و زمانبندی بوده و هست. تقویمها انواع مختلفی دارند و هر سال تغییر میکنند و بدون شک در طول تاریخ ایران این گاهشمارها تغییرات زیادی را به خود دیده اند. در ادامهی این مطلب میخواهیم شما را با انواع تقویمها، تاریخ شمسی و میلادی، گاهشماریها و ... آشنا کنیم.

لحظه تحویل سال

حال و هوای عید نوروز که میآید؛ یکی از اصلی ترین چیزهایی که باید بدانید؛ لحظه ی تحویل سال است. همان ثانیهای که سال کهنه و پر گرد و غبار را کنار میگذاریم و با خواندن یا مقلب القلوب از سال نو استقبال میکنیم. همانطور که میدانید، لحظه تحویل هر سال متفاوت است. برای مثال لحظه تحویل سال 1399 در ساعت 7 و 19 دقیقه و 37 ثانیه صبح روز جمعه بود. اما لحظه تحویل سال 1400 در ساعت 13 و هفت دقیقه و 28 ثانیه خواهد بود.

تاریخ شمسی

تاریخ ایران بر پایهی گاهشماری هجری خورشیدی یا گاهشماری شمسی بنا شده است. این گاهشمار ریشهای قدیمی دارد و آغاز سال رسمی آن با اولین روز از بهار که همان عید نوروز است، برابری میکند. ماههای سال به شمسی شامل فروردین، اردیبهشت، خرداد و 9 ماه دیگر میشوند که آخرین آنها اسفند نام دارد. البته باید گفت که نام ماههای شمسی با گذشت زمان کمی تغییر کرده و تلفیق زبان عربی با فارسی، در این تغییر بی اثر نبوده است. این گاهشمار از 365 روز تشکیل شده و بر پایه گاهشمار جلالی است. در جدول پایین میتوانید همه ماههای شمسی را به ترتیب با نام امروزی و اصلیشان مشاهده کنید.

نام اصلی ماههای شمسی: فرورتینام، فرورتین - اشاوهشیت، اشاوهشیتا - خردات - اَمُرداد - شتریور - میتر - آپ - آتر - داثوش - وهومن - اسپندر

نام امروزی ماههای شمسی: فروردین - اردیبهشت - خرداد - تیر - مرداد - شهریور - مهر - آبان - آذر - دی - بهمن - اسفند

فصلهای شمسی: بهار، تابستان، پاییز، زمستان

تاریخ میلادی

گاهشمار یا تقویم میلادی، یکی از رایجترین گاهشماری ها محسوب میشود که در حال حاضر، تاریخ بیشتر کشورهای جهان بر اساس همین گاهشماری میلادی است. مبدا این تقویم، میلاد حضرت عیسی، پیامبر دین مسیحیت است. جالب است بدانید در برخی کشورها به گاهشماری میلادی، گاهشماری گریگوری هم گفته میشود. کاتولیکها اولین کسانی بودند که تاریخ میلادی را پذیرفته و بر اساس آن زندگی خود را تنظیم کردند. قالب تاریخ میلادی مانند تاریخ شمسی بر پایه 12 ماه و 365 روز است. ماههای سال به میلادی را میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید. در حال حاضر بیش از 2020 سال از تولد حضرت مسیح و همچنین مبدا تاریخ میلادی میگذرد.
ماههای سال به میلادی: 1- ژانویه 2- فوریه 3- مارس 4- آوریل 5- مه 6- ژوئن 7- ژوئیه 8- اوت 9- سپتامبر 10- اکتبر 11- نوامبر 12- دسامبر
املای انگلیسی: January - February -March - April - May - June - July - August - September - October - November - December

تاریخ قمری

گاهشمار قمری یا تقویم اسلامی، مبدا اسلامی دارد و از آن به عنوان تاریخ رسمی، در بیشتر کشورهای اسلامی استفاده میشود. مبدا تاریخ قمری، هجرت پیامبر اسلام، از مکه به مدینه است. و از آن روز بیش از 1440 سال میگذرد. اولین ماه این تقویم، ماه محرم است و در واقع سال نو قمری با اولین روز از ماه محرم، آغاز میشود. ماهی که همهی مسلمانان در آن مجالس عزای امام حسین را برگزار میکنند. در این گاهشماری هر سال 12 ماه دارد که هرکدام از ماهها 29 روزه یا 30 روزه هستند. تعداد روزهای سال قمری در تقویم آن، 354 روز است. که در سال کبیسه یه 355 روز میرسد. ماههای گاهشماری قمری، به ترتیب عبارتند از:
محرم - صفر - ربیعالاول - ربیعالثانی - جمادیالاول - جمادیالثانی - رجب - شعبان - رمضان - شوال - ذیقعده - ذیحجه

گاهشمار جلالی

اگر از شما بپرسند دقیقترین تقویم جهان کدام است؟ باید بگویید گاهشمار یا تقویم جلالی همانطور که قبلا هم گفتیم؛ پایه و اساس تاریخ شمسی بر طبق همین گاهشماری بنیاد شده. پس برای ایرانیان از جایگاه ویژهای برخوردار است. قبل از شروع گاهشماری جلالی، مردم از گاهشماری یزدگردی استفاده میکردند. اما چه چیزی باعث بر کنار شدن این گاهشمار شد؟ تقویم یزدگردی نسبت به سال کبیسه بیتوجه بود و همین بیتوجهی باعث شد که عید نوروز به جای تاریخ اصلی خود، یعنی یکم فروردین، در تاریخ نوزدهم فروردین باشد. گاهشمار جلالی بعد از دوران مشروطه در ایران به طور رسمی شناخته شد و تا قبل از آن، مردم آن را نمیشناختند. جالب است بدانید مبدا این گاهشمار، بر تخت نشستن ملکشاه است که اختلاف آن با سال شمسی، حدود 457 سال میباشد.

مناسبتهای مذهبی

مناسبتهای مذهبی در ایران همیشه از جایگاه ویژهای برخوردار بودند. و دلیل این اهمیت ویژه، دین رسمی کشور، یعنی اسلام است. مناسبتهای مذهبی اسلامی بر اساس تقویم اسلامی و سال قمری شکل میگیرند. به همین دلیل در هر سال شمسی، این مناسبتها تغییر میکنند و در روزهای مختلف جا به جا میشوند. برای مثال نیمه شعبان که روز ولادت امام زمان (عج) است؛ در سال 1399 مصادف با 21 فروردین بود و در سال 1400 مصادف با 8 فروردین. یکی از معروفترین مناسبتهای مذهبی در تقویم میلادی 25 دسامبر است و مسیحیان هر ساله این روز را جشن میگیرند. ایام مذهبی در تقویم هجری قمری هم که فراوان یافت میشود. از عزاداری برای امام حسین در ماه محرم گرفته تا تولد حضرت علی و روز پدر در 13 رجب.

سال کبیسه

کبیسه یک واژهی عربی و به معنی پرُ کردن است. در ایران و در تاریخ شمسی، هر چهارسال، یکبار سال کبیسه است. که یک روز را به روز آخر سال اضافه میکنند و در واقع ماه اسفند که 29 روز دارد؛ در سال کبیسه، 30 روزه میشود. در گاهشماری قمری هم سال کبیسه وجود دارد و هر سه سال یکبار اتفاق میفتد که وقتی روز کبیسه را به روزهای سال قمری اضافه کنیم؛ 355 روز میشود. حالا شاید سوال کنید که اصلا دلیل سال کبیسه چیست؟ برای اینکه خورشید یک دور کامل دور زمین بچرخد؛ 365 روز و 6 ساعت طول میکشد. پس نتیجه میگیریم که در حقیقت یک سال واقعی 365 روز و 6 ساعت است. حالا برای جبران کردن این 6 ساعت، هر چهار سال یکبار یک روز را به آخر اسفند اضافه میکنند و آن سال را سال کبیسه مینامند.

ساعت رسمی کشور

ساعت رسمی هر کشور، به دلیل قرار گرفتن روی نصفالنهارهای مختلف؛ با یکدیگر متفاوت است. همهی ما در اولین روز از سال جدید خورشیدی، یعنی یکم فروردین ساعتهای خود را یک ساعت جلو میکشیم. و در ساعت 12 شب روز 30 شهریور، ساعتها را یک ساعت عقب میکشیم تا به حالت اول خود برگردد. و اختلالی در زمان بازگشایی مدارس، ایجاد نشود. ساعت رسمی با ساعت واقعی، کمی تفاوت دارد اما وجود آن در کشور، باعث برقراری نظم در امور میشود.

سالنامه

سالنامه، تقویم، یا وقایعنامه، همانطور که از اسمش پیدا است؛ وسیلهای برای مشخص کردن روزهای سال، تعطیلیها، مناسبتها و اعیاد مذهبی است. سالنامهها و سررسیدها هر ساله تغییر میکنند چرا که مناسبتهای مذهبی در اصل به تاریخ قمری هستند و در هر سال خورشیدی در یک روز متفاوت میباشند. سالنامه‌ها به زبان ساده نوشته شده اند و همهی مردم از سالنامهی مخصوص کشورشان استفاده میکنند. در سررسیدها، شما علاوه بر مشاهدهی روزهای خاص سال، میتوانید برنامهی هرروزتان را تا آخر سال در آن یادداشت کنید.

 

امروزه آنقدر مشغله ذهنی ما زیاد شده است که گاهی تاریخ و زمان را فراموش خواهیم کرد. امروز چندم است؟ مناسبت امروز در تقویم چیست؟ تاریخ امروز به میلادی چند است؟ امروز ابزار آنلاین تاریخ امروز کیت ست به تمام این سوالات شما پاسخ خواهد داد. برای استفاده از این ابزار آنلاین نیاز به هیچ کاری نیست، شما حتی یک دکمه را هم کلیک نمی کنید. وارد ابزار تاریخ امروز شوید و ساعت ایران، تاریخ امروز برحسب تاریخ شمسی، میلادی، قمری و مناسبت امروز و فردا را مشاهده کنید.

Film Jadid...
ما را در سایت Film Jadid دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Film filmdoni بازدید : 235 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:36

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 2 با کیفیت عالی Full HD BluRay

فصل دوم ملکه گدایان قسمت اول به کارگردانی حسین سهیلی زاده

 

فصل دوم سریال ملکه گدایان قسمت اول

کارگردان: حسین سهیلی زاده | ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی | تاریخ انتشار: سال 1400

تعداد قسمت ها: 15 اپیزود | مدت زمان این قسمت: 57 دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MKV | امکان پخش آنلاین: ندارد | تهیه کننده: علی طلوعی

خلاصه داستان:

البرز و افرا برای رسیدن به یکدیگر باید موانع را کنار بزنند. خورشید از یک طرف، آریا هم از یک طرف! و اما لعیا …!

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

بازیگران:

باران کوثری (افرا بابایی)، رویا نونهالی (لعیا یکتا)، پانته‌آ بهرام (خورشید یکتا)، فرزاد فرزین (پارسا پارسا)، محمدرضا غفاری (آریا درخشان)، آرمان درویش (البرز شمس)، رضا بهبودی (شبیر)، یسنا میرطهماسب (سهیل)، الهام کردا (مهناز)، سولماز غنی (فریبا رضایی)، علی اوجی (سیامک)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، مریم سرمدی (بتول)، شبنم قربانی (سارا محمودی) و…

درباره سریال:
سریال ایرانی ملگه گدایان (Queen of Beggars) که دومین سریال حسین سهیلی‌زاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود؛ به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی آزاد، نبراس پیکچرز و علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ است؛ حامد افضلی و امین محمودی فیلم‌نامه آن را نوشتند و به صورت هفتگی چهارشنبه ها در وبسایت دوستی ها منتشر میشود؛ بخش هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است؛ موسیقی تیتراژ این سریال هم توسط روزبه بمانی ساخته شده است که موزیک تیتراژ آغازین با نام گل به خودی و موزیک تیتراژ پایانی با نام علاج است؛ محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده که با کاراکتر آریا درخشان در سریال اجرا شده است؛ در خلاصه داستان این سریال آماده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچکس از سرنوشت خبر نداره…؛ حتی شما؛ اولین آهنگ محمدرضا غفاری در نقش آریا درخشان با نام صفر تا صد در قسمت ششم این سریال پخش شد؛ این سریال از تاریخ ۱۷ دی ۱۳۹۹ آغاز به پخش کرد؛ سریال ملکه گدایان شروعی غافلگیر کننده و معمایی را برای کاراکتر اصلی و مخاطب در نظر میگیرد؛ کارگردان، شخصیت اصلی خود را مانند مخاطب درگیر سؤال های زیادی میکند که این موضوع تا حدی تماشاگر را برای یافتن سوالاتش درگیر قصه خواهد کرد؛ همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل جذب مخاطب، چه عام و چه خاص، بُعد سرگرم کنندگی سریال است که باعث می‌شود تماشاگر حتی برای گذران وقت یا تفریح پای سریال بنشیند و جذب آن شود؛ ملکه گدایان سعی دارد با استفاده از تمام فنون سینمایی و همچنین فرمول موفقیت آمیز سریال مانکن مخاطب را جذب کند؛ البته میتواند موفق هم باشد زیرا ویروس کرونا، محدودیت‌‌های آن و کم بودن رقیب در نمایش خانگی میتواند به این موضوع کمک شایانی کند؛ همچنین استفاده از موسیقی تیتراژ عاشقانه با صدای روزبه بمانی به مانند موسیقی فرزاد فرزین در سریال مانکن و استفاده از بازیگر اصلی خوش چهره از جمله فاکتورهایی است که طبعا تماشاگر اینگونه سریال‌ها را به‌دنبال خود میکشاند؛ اما از سویی دیگر مشکل بزرگ ملکه گدایان شاید این باشد که وقتی مخاطب به اجرا و فضاسازی قابل قبول سریال عادت می کند و تعلیق‌های قسمت‌های اولیه را پشت سر می گذارد، داستان دچار سکونی نسبی شده و در نتیجه رفته رفته ضعف های فیلمنامه خود را بروز میدهند؛ به طور کلی ملکه گدایان نیز در امتداد آثار قبلی حسین سهیلی‌زاده قرار دارد با این تفاوت که این بار علاوه بر روایت قصه‌ای در بستر ملودرام و همچنین استفاده از مایه‌های اجتماعی و تا حدودی جنایی، روی عناصری از یک تریلر هیچکاکی نیز دست گذاشته شده است.

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

Film Jadid...
ما را در سایت Film Jadid دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Film filmdoni بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:16

دانلود قسمت شانزدهم سریال می خواهم زنده بمانم با کیفیت عالی 1080p Full HD

سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 16 به کارگردانی شهرام شاه حسینی

دانلود قسمت شانزدهم سریال می خواهم زنده بمانم

کارگردان: شهرام شاه حسینی | ژانر: ملودرام، عاشقانه | تاریخ انتشار: از اسفند 1399

تعداد قسمت ها: 20 اپیزود | زمان این قسمت: 54 دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | حجم: متفاوت | تهیه کننده: محمد شایسته

 

خلاصه داستان:

شایگان که پس از کشته شدن دشتی به آرامش رسیده با اتفاق غیرمنتظره ای که رخ می‌دهد خود را در میانِ آتشِ مهلکی می‌یابد که می‌تواند موقعیت کاری و زندگی اش با هما را نابود کند. نادر سرمد هم که هنوز در پیِ انتقام از شایگان است این موقعیت را خطرناک‌تر میکند. از طرفی بازیِ جدیدی که شیوا به راه انداخته هم شروع می‌شود…

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

بازیگران:
حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار، پدرام شریفی، آناهیتا درگاهی، علی شادمان، مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، فرید سجادی‌حسینی، بابک کریمی، افسانه چهره‌آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی و…

درباره سریال:
سریال ایرانی می‌خواهم زنده بمانم (I Want to Live) سریال پرطرفدار ویژه نمایش خانگی است که شهرام شاه‌حسینی کارگردانی آن را بر عهده دارد؛ این سریال به تهیه‌کنندگی محمد شایسته ساخته شده و یکی از بزرگ ترین سریال های نمایش خانگی از لحاظ لوکیشن است؛ محمد شایسته و شهرام شاه‌حسینی قبل از این تجربه، ساخت فیلم خانه دختر را با هم داشته اند؛ شاه‌حسینی که ورودش به سینما با فیلم سینمایی کلاغ پر بود بعد از ساخت چند فیلم از جمله زن ها فرشته‌اند و خانه دختر به سریال‌سازی برای تلویزیون روی آورد که سریال پرستاران و هشت و نیم دقیقه مهم‌ترین سریال‌های او است که از شبکه‌های سیما پخش شد؛ محمد شایسته در سال‌های گذشته در تهیه آثار سینمایی نقش فعالی داشت و فیلم‌های طلا ساخته پرویز شهبازی و نگار ساخته رامبد جوان از آثار متاخر او در زمینه تهیه‌کنندگی است؛ موسیقی تیتراژ این سریال توسط همایون شجریان با عنوان آسمان ابری ساخته شده است؛ جالب است بدانید به دلیل شباهت زمانی، ناخودآگاه مخاطب این سریال را از جهت بصری با فیلم نهنگ عنبر مقایسه میکند؛ اما در مقایسه‌ لباس این دو اثر میتوان گفت طراحی لباس نهنگ عنبر دقیق‌تر به چشم می‌آید ولی سریال می‌خواهم زنده بمانم نیز در بازسازی لباس‌، مو و سایر وسایل این دهه به اندازه خود موفق و دقیق عمل کرده است؛ می‌خواهم زنده بمانم از حیث فیلم‌نامه دارای انسجام قابل قبولی است و از همان ابتدا می‌توان متوجه وجه تمایز داستانش با آثار تلویزیونی و همچنین ساخته‌های پیشین شهرام شاه حسینی شد؛ بار ملودرام و عاشقانه‌ای که در ابتدا شکل می‌گیرد؛ اصلا به ابراز علاقه‌های آبکی تبدیل نمی‌شود و می‌توان از دیالوگ‌های هما و نادر و رفتارشان با یکدیگر، به پختگی فیلم‌نامه در این زمینه پی برد؛ خوشبختانه لحن یکنواخت و تکرارشونده‌ ساخته‌های تلویزیونی شاه حسینی به این اثر سرایت نکرده و میتوانیم در زمینه‌ داستان، شاهد تغییر لحن‌هایی به‌موقع و حساب‌ شده باشیم. تم اصلی سریال ملودرام است اما تیم نویسندگان با گره‌‌افکنی‌های مختلف در بطن قصه، بار درام را افزایش داده و مجددا به ملودرام بازمیگرداند. پروسه‌ای که به‌ شکل خوبی تغییر میکند و باعث پویایی لحن در اثر میشود. از سویی دیگر بازی حامد بهداد نیز در سریال قابل ستایش است و وی به خوبی توانسته نقش فردی مقتدر را ایفا نماید؛ در این سریال شهرام شاه حسینی خودش را درگیر بازی با شهرت بازیگران نمی‌کند و به فراخور قصه از همه‌ شخصیت‌‌های مهم داستان در همان قسمت اول رونمایی کرده است پس میتوان گفت تا به این جا و در چند سال اخیر، ‌سریال می‌خواهم زنده بمانم از بهترین و امیدوار کننده‌ترین سریال‌ های ایرانی پخش شده در نمایش خانگی میباشد؛ شهرام شاه حسینی به‌ عنوان کارگردان این سریال و با توجه‌ به تجارب خوبی که داشته، توانسته در ایجاد فضاهای واقعی و نه اغراق شده، موفق عمل کند؛ او با دستیاری کارگردانانی همچون بهرام بیضایی، بهمن قبادی، رسول ملاقلی پور و محمد علی طالبی سینما را آغاز و با فیلم جنجالی خانه دختر با نویسندگی پرویز شهبازی موقعیت خود را تثبیت کرد؛ انتخاب نام آشنایی چون می‌خواهم زنده بمانم برای این سریال قطعا هوشمندانه برگزیده شده است؛ در سال ۱۳۷۳ ایرج قادری فیلمی با همین نام و با بازی فرامرز قریبیان و فاطمه گودرزی ساخت که اتفاقا پرفروش ترین فیلم سال هم شد؛ اما این ترجمه نام فیلم مطرح آمریکایی I Want to Live به کارگردانی رابرت وایز بود که در سال ۱۹۵۸ به اکران رسید؛ نقطه مشترک دو فیلم در ژانر درام و حقوقی آن بود؛ ژانر و موضوعی که به نظر میرسد با توجه به چیزی که در می‌خواهم زنده بمانم وجود دارد به ماجرای این سریال نیز مرتبط باشد؛ به طور کلی می‌خواهم زنده بمانم با شروعی قوی پا به بازار سریال‌های شبکه نمایش خانگی گذاشته است و برای رقابت با سایر سریال‌ها دست پری نیز دارد؛ از گروه بازیگران حرفه‌ای و محبوبش گرفته تا داستان پر کشش با بستر زمانی ملتهبش، که همگی به اندازه کافی می‌توانند برای جلب مخاطب تاثیرگذار باشند؛ این فیلم از طریق موسسه هنر اول وارد شبکه نمایش خانگی میشود؛ شما میتوانید نسخه قانونی قسمت شانزدهم می خواهم زنده بمانم را از سایت دوستی ها با لینک مستقیم نیم بها دانلود کنید.

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

Film Jadid...
ما را در سایت Film Jadid دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Film filmdoni بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:14

دانلود قسمت چهاردهم سریال گیسو (عاشقانه 2) با کیفیت عالی Full HD BluRay

سریال گیسو قسمت 14 (فصل دوم عاشقانه) به کارگردانی منوچهر هادی

 

دانلود قسمت چهاردهم سریال گیسو

کارگردان: منوچهر هادی | ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی | تاریخ انتشار: از اسفند سال 1399

تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان این قسمت: 48 دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | ویژه شبکه نمایش خانگی | تهیه کننده: هومن کبیری

خلاصه داستان:
حاج یونس به دنبال جور کردن سند برای آزادی محسن است. از طرفی همسر محسن در قبال آزادسازی شوهرش، محلی که حاج یونس در آن مخفی شده را به پلیس اطلاع می‌دهد و …

بازیگران:
محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا)

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

درباره سریال:
سریال ایرانی گیسو یا فصل دوم عاشقانه (Gisoo Series) یک سریال درام، عاشقانه و معمایی محصول شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است که پخش آن از اواسط اسفند 1399 شروع شد؛ طبق گفته کارگردانی این سریال که به عاشقانه 2 نیز شناخته می شود، ادامه قصه فصل اول محسوب نمیشود و داستانی مجزا و جدید دارد؛ در این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکردهای اجتماعی دارد، خبری از مهناز افشار نیست و هانیه توسلی جایگزین او شده است؛ داستان فصل اول این سریال درباره زنی به نام گیسو برازنده (مهناز افشار) بود که وارد زندگی چند زوج جوان می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود و در ادامه گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی میان دو زوج جوان به نام‌های سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) ایجاد می‌کند؛ این مجموعه سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی محسوب میشود؛ آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال گیسو را نیز فرزاد فرزین با ترانه ای از روزبه بمانی با نام عاشقانه خوانده و تیتراژ پایانی با صدای محمدرضا گلزار ترانه ای به نام به دادم برس است؛ سریال گیسو با غیبت چند بازیگر اصلی از فصل اول همراه شد که از مهم ‌ترین آن ها، مهناز افشار و پانته‌آ بهرام میباشد؛ یکی دیگر از غایب‌ها فرزاد فرزین است که رسما اعلام کرد با وجود توافق اولیه به خاطر تکراری نشدن کاراکترش در این فصل بازی نمی‌کند و بهاره کیان‌افشار هم یکی دیگر از غایب‌ها است که دلیل عدم حضور او در این سریال نامعلوم میباشد؛ گیسو (عاشقانه 2) با فرمول های آشنای منوچهر هادی ساخته شده است؛ آثار این کارگردان در سال های گذشته علی رغم انتقادات، با استقبال گسترده مخاطبین مواجه شده است و وی در میان مخاطبان ایرانی به عنوان یکی از کارگردانان موفق در عرصه سریال‌سازی خصوصا در ژانر درام و عاشقانه شناخته می‌شود؛ سریال گیسو نیز دنباله‌روی همان رویه آشنا و همیشگی هادی است که احتمالا مخاطبین بسیاری را پای این اثر خواهد نشاند؛ جالب است بدانید اولین تفاوت سریال گیسو با عاشقانه در شخصیت‌های آن است؛ در این سریال با توجه به آنکه بسیاری از بازیگران سریال عاشقانه جایگزین شده‌اند، شخصیت‌های آن‌ها نیز حذف شده است؛ هومن سیدی در نقش پیمان، یکی از برترین شخصیت‌های سریال عاشقانه بود، حال حضور او مخاطبان عاشقانه را با گیسو نیز همراه کرده است؛ حضور محمدرضا گلزار هم که یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای ایران طی ۲ دهه اخیر بوده، دیگر نکته مثبت سریال گیسو از نظر گزینش بازیگران است؛ دیگر بازیگران اصلی مرد سریال عاشقانه همچون حسین یاری و مسعود رایگان نیز حفظ شده‌اند؛ به این ترتیب، ترکیب بازیگران مرد سریال گیسو نسبت به فصل اول آن تفاوتی نداشته است؛ از سویی دیگر، شاهد تغییر و تحولات زیادی در میان بازیگران زن سریال گیسو هستیم؛ در میان بازیگران زن اصلی تنها ساره بیات حفظ شده است؛ مهناز افشار که در سریال عاشقانه در نقش گیسو ظاهر شده بود، در عاشقانه ۲ حضور ندارد و ظاهرا هانیه توسلی در نقش کتایون به نوعی جایگزین نقش گیسو شده است؛ به طور کلی با وجود آنکه ماجرای سریال گیسو را درامی معمایی و اجتماعی تشکیل میدهد، بسیاری امیدوارند که سریال گیسو به سرنوشت سریال دل گرفتار نشود

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

Film Jadid...
ما را در سایت Film Jadid دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Film filmdoni بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:12

دانلود قسمت پانزدهم  سریال گیسو (عاشقانه 2) با کیفیت عالی Full HD BluRay

سریال گیسو قسمت 15 (فصل دوم عاشقانه) به کارگردانی منوچهر هادی

 

دانلود قسمت چهاردهم سریال گیسو

کارگردان: منوچهر هادی | ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی | تاریخ انتشار: از اسفند سال 1399

تعداد قسمت ها: نامشخص | مدت زمان این قسمت: 48 دقیقه | کیفیت: بلوری

فرمت: MP4 | ویژه شبکه نمایش خانگی | تهیه کننده: هومن کبیری

خلاصه داستان:
حاج یونس به دنبال جور کردن سند برای آزادی محسن است. از طرفی همسر محسن در قبال آزادسازی شوهرش، محلی که حاج یونس در آن مخفی شده را به پلیس اطلاع می‌دهد و …

بازیگران:
محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا)

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

درباره سریال:
سریال ایرانی گیسو یا فصل دوم عاشقانه (Gisoo Series) یک سریال درام، عاشقانه و معمایی محصول شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است که پخش آن از اواسط اسفند 1399 شروع شد؛ طبق گفته کارگردانی این سریال که به عاشقانه 2 نیز شناخته می شود، ادامه قصه فصل اول محسوب نمیشود و داستانی مجزا و جدید دارد؛ در این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکردهای اجتماعی دارد، خبری از مهناز افشار نیست و هانیه توسلی جایگزین او شده است؛ داستان فصل اول این سریال درباره زنی به نام گیسو برازنده (مهناز افشار) بود که وارد زندگی چند زوج جوان می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود و در ادامه گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی میان دو زوج جوان به نام‌های سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) ایجاد می‌کند؛ این مجموعه سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی محسوب میشود؛ آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال گیسو را نیز فرزاد فرزین با ترانه ای از روزبه بمانی با نام عاشقانه خوانده و تیتراژ پایانی با صدای محمدرضا گلزار ترانه ای به نام به دادم برس است؛ سریال گیسو با غیبت چند بازیگر اصلی از فصل اول همراه شد که از مهم ‌ترین آن ها، مهناز افشار و پانته‌آ بهرام میباشد؛ یکی دیگر از غایب‌ها فرزاد فرزین است که رسما اعلام کرد با وجود توافق اولیه به خاطر تکراری نشدن کاراکترش در این فصل بازی نمی‌کند و بهاره کیان‌افشار هم یکی دیگر از غایب‌ها است که دلیل عدم حضور او در این سریال نامعلوم میباشد؛ گیسو (عاشقانه 2) با فرمول های آشنای منوچهر هادی ساخته شده است؛ آثار این کارگردان در سال های گذشته علی رغم انتقادات، با استقبال گسترده مخاطبین مواجه شده است و وی در میان مخاطبان ایرانی به عنوان یکی از کارگردانان موفق در عرصه سریال‌سازی خصوصا در ژانر درام و عاشقانه شناخته می‌شود؛ سریال گیسو نیز دنباله‌روی همان رویه آشنا و همیشگی هادی است که احتمالا مخاطبین بسیاری را پای این اثر خواهد نشاند؛ جالب است بدانید اولین تفاوت سریال گیسو با عاشقانه در شخصیت‌های آن است؛ در این سریال با توجه به آنکه بسیاری از بازیگران سریال عاشقانه جایگزین شده‌اند، شخصیت‌های آن‌ها نیز حذف شده است؛ هومن سیدی در نقش پیمان، یکی از برترین شخصیت‌های سریال عاشقانه بود، حال حضور او مخاطبان عاشقانه را با گیسو نیز همراه کرده است؛ حضور محمدرضا گلزار هم که یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای ایران طی ۲ دهه اخیر بوده، دیگر نکته مثبت سریال گیسو از نظر گزینش بازیگران است؛ دیگر بازیگران اصلی مرد سریال عاشقانه همچون حسین یاری و مسعود رایگان نیز حفظ شده‌اند؛ به این ترتیب، ترکیب بازیگران مرد سریال گیسو نسبت به فصل اول آن تفاوتی نداشته است؛ از سویی دیگر، شاهد تغییر و تحولات زیادی در میان بازیگران زن سریال گیسو هستیم؛ در میان بازیگران زن اصلی تنها ساره بیات حفظ شده است؛ مهناز افشار که در سریال عاشقانه در نقش گیسو ظاهر شده بود، در عاشقانه ۲ حضور ندارد و ظاهرا هانیه توسلی در نقش کتایون به نوعی جایگزین نقش گیسو شده است؛ به طور کلی با وجود آنکه ماجرای سریال گیسو را درامی معمایی و اجتماعی تشکیل میدهد، بسیاری امیدوارند که سریال گیسو به سرنوشت سریال دل گرفتار نشود

[دانلود نسخه 1080p]

[دانلود نسخه 720p ]

[دانلود نسخه 480p]

Film Jadid...
ما را در سایت Film Jadid دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Film filmdoni بازدید : 230 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:04